Saturday, June 18, 2011

cinta gila

haluuuuuuuuuuuuuuu....hai...hai...hai...lama sungguh rindasahara tak menyawang ye...bila broadband dah kene band...cmnilaa...nanti bayar baru boleh sambung merapu balik...tdengan kesibukan kerja...entah bila nak pegi pejabat pos...huhuhuhu...

orait...cite apa nak buka dalam sebulan tak berbuka ni...rindasahara nak buka gelanggang arini ye...seperti biasa...ceriteranya pasti mengenai pengalaman...kali ni rindasahara nak bercerita pengalaman bergelar pelatih industri...a.k.a student practical laa...banyak sekali pengalaman yang dikutip sepanjang bergelar pelatih ni...rindasahara diterima menjadi pelatih industri di sebuah pelabuhan di pelabuhan klang...makanya...memanglah pelabgai pengalaman yang dapat rindasahara jadikan iktibar dan pedoman...let check it out...

pada hari pertama melaporkan diri...memanglaa rasa macam tak best...induksi yang lebih kurang je...lepas tu di hantar ke jabatan masing-masing...hari kedua pun sangatlaa boring...sebab menang tak ada keje pun di bahagian latihan dan pembangunan ni...menurut pekerja sana,kesibukan di jabatan latihan adalah bermusim...ada latihan maka sibuklah tanpa henti...masuk hari ketiga rindasahara dihantar ke bahagian perhubungan pekerja...hah...baru kau tahu langit tu tinggi ke rendah...memang beribu riban kerja menanti...masa tulaa rindasahara memang dilatih menjadi pekerja...menyemak salah laku untuk pengesahan jawatan kontrak ke jawatan tetap...mengisi data manpower dan equipment samada sama atau tak...dan pelbagai kerja lagi menanti...

namun selama beberapa lama rindasahara disini...pelbagai pengalaman yang rindasahara kutip...berdepan dengan pelbagai kerenah pekerja yang majoritinya lelaki...dan menhadapi caci maki pegawai atasan yang memang tak boleh blah...segalanya rindasahara jadikan pedonman dan iktibar...untuk masa hadapan...huhuhu...

kepada semua pekerja di sini...kepada exac Mr F dan Mr H...juga kerani-kerani...Mr S dan Mr R...penyelia-penyelia 'roster'...acik Ani,acik Tipah dan acik Hajah...(sesungguhnya rindasahara menjadi 'bunga' di sini..huhuhu...)...semuanya...rindasahara sukaaaaaaaaaa....

apa-apa pun...di lain masa rindasahara akan upload gambar-gambar rindasahara di sana...siap dengan gembar kren dan segala macam jentera dalam port ni...huhuhu...menunggu masa sesuai untuk membayar bb...okay...daaaaaaaaaaaaaaammmmmm
There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget