Friday, March 18, 2011

Bercinta dengan bulan...



Cantik kan bulan kat gambar ni...ermmm...manalah si pungguk tak merindukan bulan...saya pun dah jadi macam pungguk kot...merindukan bulan...huhuhu...kerinduan tanpa kesudahan laa ni...huhuhu...

Ermmm...kerinduan itu memang tak dapat dipisahkan dari manusia...waima haiwan pun sebenarnya merindu...saya selalu memerhatikan kucing peliharaan saya...memang nampak dari gaya mereka merindu...termenung je...huhuhu...pandai je buat penilaian ye cik rindasahara...entah ye entah tak kucing tu merindu...ye tak...namun hakikat yang perlu diakui...rindu itu tak mampu terpisah dari manusia...kerana sayang kita merindu..apabila terpisah jauh...tambahan pula masing-masing sibuk menguruskan hal sendiri...lalu kerinduan pun menerpa...aiseh...macam mengenakan diri aje rindasahara ni...uhuk...no comment...lalala...

Bagi saya,sedalam mana pun rindu itu...biarlah...saya lebih suka menikmati 'derita' merindu tu...baru terasa indah...merindukan keluarga...membuatkan jiwa saya tidak betah berada jauh dari keluarga...dah makan ke emak di rumah?masak apa...buat apa...sihat ke emak...semua itu membuatkan saya terasa sedikit tertekan...tetapi sekarang kan telefon ada...kalau tak sempat telefon dan membeli kredit (a.k.a tak ada kredit)...mesej pun dah cukup...ha...jangan pandang emak sebelah mata...walaupun dari generasi boomers,emak paling expert taip mesej...wahwahwah...tabik spring kat emak...huhu...

Kalau bercerita mengenai kerinduan ni...sampai mana pun tak jumpa jalan penyelesaiannya...jadi...apa yang boleh diperkatakan...nikmati sajalah keriduan itu...pahitnya...manisnya..maung..payaunya...semua itu...apa pada hal...yang penting...enjoyyy...

~rindasahara versi merindu...aiseh~

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget